0
Мої закладки 0
Порівняння товарів 0
0товарів: 0 ₴ 

Обмін, повернення та гарантія в інтернет магазині Yotio


Обмін товару

У нашому магазині ми неухильно дотримуємося законів України які регулюють обмін товару, зокрема згідно із ЗУ "Про захист прав споживачів", процедура повернення та обміну товарів регулюється цим законом, іншими законами України й конституцією. Відповідно до  ст.9 цього закону, покупець має право повернути придбаний товар протягом 14 днів з дня його купівлі. Згідно з умовами, покупець має право повернути товар належної якості або обміняти його на інший, якщо виконуються такі умови:

  • товар не входить до списку товарів, що не підлягають поверненню або обміну;
  • товар не був використаний, повністю комплектний та його пакування не пошкоджене (відкрите пакування не вважається зіпсованим товарним виглядом);
  • заводські пломби, ярлики та маркування залишаються непошкодженими;
  • пройшло не більше 14 днів з моменту отримання товару;
  • є документ, що підтверджує оплату, а також гарантійний талон.

Якщо будь-яка з цих умов порушена, продавець має право відмовити у поверненні. Для товарів неналежної якості застосовуються інші норми, які описані у статті 8 ЗУ "Про захист прав споживачів". Повернення вживаних та відновлених товарів можливе за згодою продавця.

Тобто покупець може обміняти товар протягом 14 днів?

Так, якщо:

  • товар не використовувався, повністю укомплектований, не порушена цілісність пакування (відкрита упаковка не вважається пошкодженням товарного вигляду);
  • товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
  • збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
  • покупець має розрахунковий документ і гарантійний талон.

Пояснення:

Товарний вигляд: Новий товар продається з заводськими захисними плівками, що є важливим фактором його товарного вигляду. Зарядка, гарнітура, будь-які проводки та батарея також повинні бути захищені захисними плівками. Важливо зазначити, що покупець не повинен намагатися пошкодити ці елементи упаковки. Крім того, товар повинен бути вільним від потертостей та подряпин.

 

Не було використано: Усі електронні пристрої, як правило, постачаються з програмним забезпеченням за замовчуванням. Щоб переконатися, що пристрій не був використаний, можна звернутися до авторизованого сервісного центру або менеджера, який приймав товар. Якщо будуть виявлені сторонні програми, зміни в налаштуваннях, або будуть виявлені сліди використання (файли, фотографії, нотатки, відеозаписи), то магазин може відмовити клієнту у поверненні товару, посилаючись на порушення цього пункту.

 

Пломби, ярлики та розрахункові документи. При поверненні товару важливо враховувати його товарний вигляд, а також зберігати всі необхідні документи і пломби. Ярлики, пломби та заводські захисні плівки на товарі відіграють важливу роль у визначенні товарного вигляду. Якщо пломба на товарі була пошкоджена або зірвана, це може свідчити про те, що товар був використаний, що може призвести до відмови в поверненні коштів.

До того ж, для повернення товару необхідно мати всі розрахункові документи, такі як оригінал чека та гарантійного талону. Ці документи містять важливу інформацію про товар, таку як дата купівлі та гарантійні умови, і необхідні для повернення коштів. Якщо документи були втрачені, повернення може бути ускладнене або навіть неможливим. Тому, слід завжди зберігати всі необхідні документи і пломби, щоб уникнути незручностей при поверненні товару.

 

Аксесуари підлягають поверненню, якщо вони НЕ БУЛИ розпаковані. Якщо на аксесуарі є ознаки розпакування та намагання вторинного запакування (особливо це стосується захисної плівки або блистерної упаковки), то повернення товару не можливе. Продукт можна повернути, якщо ви відмовляєтеся від його покупки і перевіряєте його перед продажем.

 

При поверненні товару продавець перевіряє виконання вищезазначених вимог. Якщо умови не виконані, то він може відхилити запит на повернення товару. У разі дотримання усіх вимог, продавець зобов'язан прийняти товар та повернути кошти покупцеві не пізніше, ніж за 7 днів. Відповідно до домовленості з покупцем, також може запропонувати обмін товару на інший товар за ту саму ціну або з перерахунком вартості.

Куди мені звернутися, щоб обміняти новий товар?

  • Потрібно зробити заявку за посиланням https://yotio.com.ua/ua-contact-us
  • Щоб ми могли оперативно та точно ідентифікувати вашу посилку, необхідно додати до товару наступні документи:
  • Копію чека (якщо копіювати неможливо, зазначте номер чека або замовлення);
  • Оригінальний гарантійний талон;
  • Заявку у вільній формі з описом причини звернення (ремонт, повернення протягом 14 днів, інше).

 

У заявці необхідно вказати наступні дані для швидкої та коректної обробки вашого звернення:

  • Номер чека, якщо він є. Якщо немає можливості надати копію чека, достатньо вказати номер чека або номер замовлення.
  • Контактний телефон, за яким з вами можна зв'язатися.
  • Реквізити для повернення грошових коштів, якщо ви бажаєте повернути товар. Вкажіть реквізити банківського рахунку або карти, на яку потрібно повернути кошти.
  • Детальний опис дефекту виробу. Будь ласка, уникайте загальних фраз, таких як "не працює", "глючить", "висне" і т. п. Напишіть максимально детальний опис дефекту, щоб фахівець, який буде оглядати виріб, міг швидко та однозначно зрозуміти, що саме не працює. Наприклад, "при включенні виробу, через три хвилини відбувається перезавантаження", "не працює USB порт, який знаходиться з правого боку", "при зйомці в режимі відео, ролики не зберігаються" і т. п.

Після отримання мого замовлення я не знайшов гарантійний талон виробника.

Зараз дедалі більше виробників відмовляються від надання власних гарантійних талонів, оскільки всі необхідні дані про товар знаходяться в електронному вигляді як у виробника, так і у сервісних центрах. У такому випадку, ми надаємо гарантійний талон від магазину.

Якщо у вас є запитання щодо гарантійних зобов'язань, ви можете звернутися до українського представництва виробника та отримати відповіді на цікавлячі вас питання.

В першу чергу, зверніть увагу на вимоги до товару, який вважається «новим» і може бути обміняним протягом 14-ти днів після покупки.

Обміняти товар можливо:

  • Особисто за адресою нашого магазину: м. Київ, вулиця Юрія Литвинського, 4, 02000
  • Надіслати товар можливо через перевізника «Нова Пошта»

За реквізитами: м. Київ, склад "Нова Пошта" #55, Отримувач: Гленко Степан Петрович, тел. +380630212891

Для більш детальної інформації зверніться за телефоном: +380630212891

 

Повернення товару

У нашій компанії ми ставимо захист прав споживачів на перше місце, тому ми дотримуємося всіх вимог законодавства, пов'язаних з поверненням товарів.

Якщо ви стикнулися з проблемою, пов'язаною зі збоєм у роботі придбаного вами товару, то перевірте, чи дійсно він належить до гарантійного періоду, який вказано в гарантійному талоні та на сайті. Якщо цей термін ще не закінчився, ви можете звернутися до нашого сервісного центру, щоб отримати професійну допомогу з ремонту.

Якщо ви вирішили повернути товар протягом 14-ти днів з дня його покупки, то зверніть увагу на наступне:

  • Товар повинен бути відповідної якості і збережений у належному стані.
  • Повинні бути збережені всі документи, які були видані під час покупки товару (чек, гарантійний талон).
  • Ви можете повернути товар тільки якщо його не було використано і не має слідів користування.
  • Вартість повернення товару залежить від умов продажу і повернення коштів може зайняти певний час.

Пояснення:

Товарний вигляд: Новий товар продається з заводськими захисними плівками, що є важливим фактором його товарного вигляду. Зарядка, гарнітура, будь-які проводки та батарея також повинні бути захищені захисними плівками. Важливо зазначити, що покупець не повинен намагатися пошкодити ці елементи упаковки. Крім того, товар повинен бути вільним від потертостей та подряпин.

 

Не було використано: Усі електронні пристрої, як правило, постачаються з програмним забезпеченням за замовчуванням. Щоб переконатися, що пристрій не був використаний, можна звернутися до авторизованого сервісного центру або менеджера, який приймав товар. Якщо будуть виявлені сторонні програми, зміни в налаштуваннях, або будуть виявлені сліди використання (файли, фотографії, нотатки, відеозаписи), то магазин може відмовити клієнту у поверненні товару, посилаючись на порушення цього пункту.

 

Пломби, ярлики та розрахункові документи. При поверненні товару важливо враховувати його товарний вигляд, а також зберігати всі необхідні документи і пломби. Ярлики, пломби та заводські захисні плівки на товарі відіграють важливу роль у визначенні товарного вигляду. Якщо пломба на товарі була пошкоджена або зірвана, це може свідчити про те, що товар був використаний, що може призвести до відмови в поверненні коштів.

До того ж, для повернення товару необхідно мати всі розрахункові документи, такі як оригінал чека та гарантійного талону. Ці документи містять важливу інформацію про товар, таку як дата купівлі та гарантійні умови, і необхідні для повернення коштів. Якщо документи були втрачені, повернення може бути ускладнене або навіть неможливим. Тому, слід завжди зберігати всі необхідні документи і пломби, щоб уникнути незручностей при поверненні товару.

 

Аксесуари підлягають поверненню, якщо вони НЕ БУЛИ розпаковані. Якщо на аксесуарі є ознаки розпакування та намагання вторинного запакування (особливо це стосується захисної плівки або блистерної упаковки), то повернення товару не можливе. Продукт можна повернути, якщо ви відмовляєтеся від його покупки і перевіряєте його перед продажем.

 

Куди мені звернутися, щоб повернути новий товар?

  • Потрібно зробити заявку за посиланням https://yotio.com.ua/ua-contact-us
  • Щоб ми могли оперативно та точно ідентифікувати вашу посилку, необхідно додати до товару наступні документи:
  • Копію чека (якщо копіювати неможливо, зазначте номер чека або замовлення);
  • Оригінальний гарантійний талон;
  • Заявку у вільній формі з описом причини звернення (ремонт, повернення протягом 14 днів, інше).

 

У заявці необхідно вказати наступні дані для швидкої та коректної обробки вашого звернення:

  • Номер чека, якщо він є. Якщо немає можливості надати копію чека, достатньо вказати номер чека або номер замовлення.
  • Контактний телефон, за яким з вами можна зв'язатися.
  • Реквізити для повернення грошових коштів, якщо ви бажаєте повернути товар. Вкажіть реквізити банківського рахунку або карти, на яку потрібно повернути кошти.
  • Детальний опис дефекту виробу. Будь ласка, уникайте загальних фраз, таких як "не працює", "глючить", "висне" і т. п. Напишіть максимально детальний опис дефекту, щоб фахівець, який буде оглядати виріб, міг швидко та однозначно зрозуміти, що саме не працює. Наприклад, "при включенні виробу, через три хвилини відбувається перезавантаження", "не працює USB порт, який знаходиться з правого боку", "при зйомці в режимі відео, ролики не зберігаються" і т. п.


В першу чергу, зверніть увагу на вимоги до товару, який вважається «новим» і може бути повернутий протягом 14-ти днів після покупки.

Повернути товар можливо:

  • Особисто за адресою нашого магазину: м. Київ, вулиця Юрія Литвинського, 4, 02000
  • Надіслати товар можливо через перевізника «Нова Пошта»
  • За реквізитами: м. Київ, склад "Нова Пошта" #55, Отримувач: Панчишин Михайло, тел. +380630212891


    Для більш детальної інформації зверніться за телефоном: +380630212891


Поверенння коштів за повернений товар:

  • Якщо ви купували товар "готівкою" то кошти вам будуть повернені готівкою в нашому магазині під час повернення товару за адресою: м. Київ, вулиця Юрія Литвинського, 4, 02000
  • Якщо ви купували товар "онлайн-оплатою кредитною або дебетовою карткою" кошти будуть поверненні протягом 1-го банківського дня на рахунок з якого була здійснена оплата.


Гарантія товару

Гарантійні зобовязання регулюються законами України, Конституцією України, та ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів". Відповідно до цього закону, покупець має право на обмін та повернення.

А може покупець повернути/обміняти товар більш як через 14 днів?

Покупець може очікувати, що несправність буде безкоштовно усунена в розумні терміни, або отримати компенсацію своїх витрат на усунення несправності, або зменшення вартості товару.

Але тільки якщо несправність є істотною та виникла з вини виробника, і має одну з наступних характеристик:

  • не може бути усунена;
  • робить товар суттєво іншим та змінює його характеристики;
  • на її усунення потрібен тривалий час (більше 14 днів) 
  • тоді покупець має право на розірвання угоди та повернення грошових коштів або заміну на аналогічний товар.

 

Якщо будь-яка з цих умов порушена, продавець має право відмовити у поверненні. Для товарів неналежної якості застосовуються інші норми, які описані у статті 8 ЗУ "Про захист прав споживачів". Повернення вживаних та відновлених товарів можливе за згодою продавця.

Ремонт

Якщо товар зламався під час його використання, то він підлягає експертизі та ремонту в авторизованому сервісному центрі згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів». Краще звернутися до сервісних центрів, які вказані в гарантійному талоні або на сайті виробника, щоб особисто контролювати процес ремонту. Якщо сервісний центр заявить, що товар не може бути відремонтований, вони видають «Акт про НЕ ремонтопридатність», на підставі якого ви можете отримати новий пристрій або повернути гроші. У разі, якщо ви не можете знайти сервісний центр у вашому місті, зверніться до продавця товару для отримання детальної інформації про процес повернення товару.

 

Куди мені звернутися, щоб повернути новий товар?

Потрібно зробити заявку за посиланням https://yotio.com.ua/ua-contact-us

Щоб ми могли оперативно та точно ідентифікувати вашу посилку, необхідно додати до товару наступні документи:

  • Копію чека (якщо копіювати неможливо, зазначте номер чека або замовлення);
  • Оригінальний гарантійний талон;
  • Заявку у вільній формі з описом причини звернення (ремонт, повернення протягом 14 днів, інше).

 

У заявці необхідно вказати наступні дані для швидкої та коректної обробки вашого звернення:

  • Номер чека, якщо він є. Якщо немає можливості надати копію чека, достатньо вказати номер чека або номер замовлення.
  • Контактний телефон, за яким з вами можна зв'язатися.
  • Реквізити для повернення грошових коштів, якщо ви бажаєте повернути товар. Вкажіть реквізити банківського рахунку або карти, на яку потрібно повернути кошти.
  • Детальний опис дефекту виробу. Будь ласка, уникайте загальних фраз, таких як "не працює", "глючить", "висне" і т. п. Напишіть максимально детальний опис дефекту, щоб фахівець, який буде оглядати виріб, міг швидко та однозначно зрозуміти, що саме не працює. Наприклад, "при включенні виробу, через три хвилини відбувається перезавантаження", "не працює USB порт, який знаходиться з правого боку", "при зйомці в режимі відео, ролики не зберігаються" і т. п.


Після отримання мого замовлення я не знайшов гарантійний талон виробника.

Зараз дедалі більше виробників відмовляються від надання власних гарантійних талонів, оскільки всі необхідні дані про товар знаходяться в електронному вигляді як у виробника, так і у сервісних центрах. У такому випадку, ми надаємо гарантійний талон від магазину.

Якщо у вас є запитання щодо гарантійних зобов'язань, ви можете звернутися до українського представництва виробника та отримати відповіді на цікавлячі вас питання.


В першу чергу, зверніть увагу на вимоги до товару, який вважається «новим» і може бути повернутий протягом 14-ти днів після покупки.

Повернути товар можливо:

  • Особисто за адресою нашого магазину: м. Київ, вулиця Юрія Литвинського, 4, 02000
  • Надіслати товар можливо через перевізника «Нова Пошта»
  • За реквізитами: м. Київ, склад "Нова Пошта" #55, Отримувач: Панчишин Михайло, тел. +380630212891


    Для більш детальної інформації зверніться за телефоном: +380630212891